Παιδί μου, το πρωί όταν σηκωθείς προσεύχεσαι;

 

~ Ερωτώ πλειστάκις και λέγω:

– Παιδί μου, το πρωί όταν σηκωθείς προσεύχεσαι;

– Όχι, λέγει, αλλά κάνω το σταυρό μου…

– Ο σταυρός είναι όπλο κατά του διαβόλου. Φυσίγγια έβαλες μέσα εις το όπλο;

– Ποια είναι τα φυσίγγια;

– Είναι η προσευχή παιδί μου. Διότι ο στρατιώτης όταν πάει στη μάχη μόνο με το όπλο, δεν πρόκειται να νικήσει τον εχθρό. Θα τον νικήσει ο εχθρός. Έβαλες λοιπόν φυσίγγια μέσα;

– Όχι… δεν έχω καιρό.

– Αυτό θέλει και ο διάβολος, να μην έχεις καιρό. Βέβαια! Καιρό για όλα τα άλλα να έχεις, μόνο για την προσευχή να μην έχεις. Διότι λέει ο Ιερός Χρυσόστομος: «Ουδέν έτερον προσεγγίζει τον άνθρωπο εις τον Θεό, ει μη μόνον η προσευχή». Η προσευχή τόσο πολύ οδηγεί τον άνθρωπο εις τον Θεό, που μ’ αυτήν προσεγγίζει, αγγίζει τον Θεόν!

Νουθεσίες του μακαριστού π. Σάββα (Αχιλλέως) ομιλία 245 Σωσάνα

ixthis3

 https://simeiakairwn.wordpress.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια