Στην πρώτη φωτογραφία βλέπετε την λεπτομέρεια από την ταφή του Μακαριστού Πατριάρχου Σερβίας Παύλου.

Στην δεύτερη τήν Αφθαρσία μετά την εκταφή του ύστερα απο 10 χρόνια!

Η Μοναδική διαφορά βλέπετε ποία είναι ;

Ότι μετά την εκταφή κρατάει τον Τίμιο Σταυρό σφιχτά και ψηλά !!!



https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1018959064968848&id=300303470167748