Ένα νέο κίνημα βρίσκει όλο και περισσότερους οπαδούς στον πλανήτη μας με πρόσφατο παράδειγμα αυτό ενός 27χρονου Ινδού που έκανε μήνυση στους γονείς του διότι τον γέννησαν δίχως την συναίνεση του.
Ο 27χρονος Ράφαελ Σάμουελ από τη Βομβάη υποστηρίζει την μη αναπαραγωγή με το σκεπτικό ότι οι άνθρωποι είναι μια καταστροφική δύναμη στη γη και πως τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα ώστε να μεγαλώνουν σε απάνθρωπες συνθήκες.
Ο Ράφαελ σχεδιάζει να μηνύσει τους γονείς του που τον έφεραν στον κόσμο χωρίς τη συγκατάθεσή του και αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Αγαπώ τους γονείς μου, έχω εξαιρετικές σχέσεις μαζί τους, ωστόσο με έφεραν στη ζωή για τη δική τους απόλαυση και ευχαρίστηση. Απλά θέλω να πω σε όλα τα παιδιά από την Ινδία ότι δεν χρωστάνε στους γονείς τους τίποτα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ακολουθήσω το ιδανικό μοτίβο, να πάω στο σχολείο, να σπουδάσω, να βρω αξιόλογη δουλειά, από τη στιγμή που δεν με ρώτησαν καν αν θέλω να γεννηθώ».
Το Κίνημα κατά των γεννήσεων η αλλιώς αντιαναλισμός είναι μια φιλοσοφική θέση που αποδίδει αρνητική αξία στη γέννηση . Οι οπαδοί του υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι πρέπει να απέχουν από την αναπαραγωγή επειδή είναι ηθικά κακοί (κάποιοι επίσης αναγνωρίζουν την αναπαραγωγή άλλων αισθανόμενων όντων ως ηθικά κακών).
Στα λογοτεχνικά και λογοτεχνικά κείμενα, έχουν προσφερθεί διάφορα ηθικά θεμέλια για αντινατολισμό. Ορισμένες από τις πρώτες επιζήμιες διατυπώσεις της ιδέας ότι θα ήταν καλύτερο να μην έχουν γεννηθεί προέρχονται από την αρχαία Ελλάδα. Ο όρος «αντιναταλισμός» είναι αντίθετος με τον όρο « γενεαλογία »»ή» προπαταλισμός «και χρησιμοποιήθηκε πιθανώς για πρώτη φορά ως το όνομα της θέσης του Théophile de Giraud (γεννημένο το 1968) στο βιβλίο του L’art de guillotiner les procréateurs: Manifeste anti-nataliste .
Ο Βούδας αναφέρει πως ο άνθρωπος γέννησε παιδιά και είναι επομένως η αιτία γήρατος και θανάτου. Εάν θα συνειδητοποιούσε μόνο το πόσο πόνο θα πρόσθεταν με την πράξη του, θα απέκλειε από την αναπαραγωγή των παιδιών και έτσι θα σταματούσε τη λειτουργία του γήρατος και του θανάτου.
Οι Εγκρατίτες παρατήρησαν ότι η γέννηση οδηγεί σε θάνατο. Για να κατακτήσουν το θάνατο, οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν από την αναπαραγωγή: «να μην παράγουν νωπά ζωοτροφές για θάνατο».
Οι Μανιχαίοι και οι Cathars πίστευαν ότι η τεκνοποίηση φυλακίζει την ψυχή στην κακή ύλη. Έβλεπαν την αναπαραγωγή ως εργαλείο ενός κακού θεού του Σατανά που φυλακίζει το θεϊκό στοιχείο στην ύλη και έτσι προκαλεί το θείο στοιχείο να υποφέρει.
Όσον αφορά την Ορθοδοξία ο σκοπός του Ορθόδοξου γάμου δεν είναι καθαρά η τεκνογονία. Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας αναφέρει:
Δηλαδή, ο σκοπός του γάμου είναι η τεκνογονία;
Όχι μόνο η τεκνογονία, αλλά και η αλληλοσυμπλήρωση πρώτα. Όπως το λέει καθαρά η τρίτη ευχή του αρραβώνα, ο άνδρας και η γυναίκα αρμόζονται διά του Γάμου «εις βοήθειαν και διαδοχήν του γένους των ανθρώπων».
Πρώτα η «βοήθεια» και έπειτα η «διαδοχή», η τεκνογονία δηλαδή. Δεν ορίζει η Εκκλησία μας ως κύριο σκοπό του Γάμου την τεκνογονία, γι αυτό και δεν θεωρεί ανυπόστατο ή αποτυχημένο ένα Γάμο, που δεν είχε ως συνέπεια την γέννηση παιδιών από ενδεχόμενη στειρότητα των συζύγων. Και να είναι εκ των προτέρων αυτό γνωστό, η Εκκλησία θα ευλογήσει τον Γάμο τους, που δεν θα το έκανε βέβαια αν ως μοναδικό ή κύριο σκοπό του Γάμου θεωρούσε την τεκνογονία.
Την τεκνογονία ως κύριο σκοπό του Γάμου θεωρούσαν μερικοί Ιουδαίοι, σύγχρονοι του προφήτη Μαλαχία, γι’ αυτό εγκατέλειπαν την γυναίκα τους, όταν αποκτούσαν μερικά παιδιά. Και με αναίδεια έλεγαν: «Τι άλλο ζητάει ο Θεός, παρά μόνο σπέρμα» (Μαλαχ. 2,15). Εναντίον αυτής της εσφαλμένης αντίληψης του Γάμου εξανίσταται ο προφήτης Μαλαχίας και τονίζει τον στενό σύνδεσμο του άνδρα και της γυναίκας στο Γάμο, την «κοινωνία» των δύο, που δεν πρέπει ποτέ να διακόπτεται, άσχετα με την απόκτηση ή μη των παιδιών.
Επίλογος
Δυστυχώς τέτοιες ιδέες και κινήματα εύκολα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος μέσα από την προπαγάνδα της Νέας Εποχής στους αδαείς και αδαείς είναι όσοι βρίσκονται μακριά από την Εκκλησία, τα αγιαστικά της Μυστήρια και αγνοούν παντελώς την διδασκαλία των Πατέρων της οι οποίοι έχουν μιλήσει σχεδόν για τα πάντα.
Σε χώρες όμως όπως η Ελλάδα που το νούμερο ένα πρόβλημα είναι το δημογραφικό, τέτοιες ιδέες και κινήματα τα οποία καλύπτονται πίσω από τον μανδύα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποτελούν μέγιστη απειλή για το μέλλον του έθνους και της πατρίδας μας.
πηγή: orthodoxia.online
0 Σχόλια