Οι νέες ταυτότητες – Ύπουλος τρόπος εισαγωγής του σφραγίσματος


– Γέροντα ,  είπε  κάποιος:  «Πώς  το  πεντοχίλιαρο  έχει  το  666  και  το  χρησιμοποιούμε; Το ίδιο θα είναι και η ταυτότητα».   – Το πεντοχίλιαρο είναι νόμισμα – και η λίρα της Αγγλίας έχει επάνω την  Βικτώρια· αυτό δεν με πειράζει. «Τα Καίσαρος Καίσαρι»17. Εδώ όμως είναι η ταυτότητά  μου, είναι κάτι προσωπικό· δεν είναι νόμισμα. Ταυτότητα σημαίνει ό,τι και η λέξη·  ταυτίζεται δηλαδή κανείς μ᾿ αυτά που δηλώνει. Βάζουν τον διάβολο και υπογράφω ότι  τον αποδέχομαι. Πώς να το κάνω αυτό;   – Γέροντα, τί σχέση έχει αυτή η ταυτότητα με το σφράγισμα;   – Η ταυτότητα δεν είναι το σφράγισμα· είναι η εισαγωγή του σφραγίσματος.   – Ο κόσμος, Γέροντα, ρωτάει τί να κάνουν σχετικά με τις νέες ταυτότητες.   – Εσείς καλύτερα , όταν σάς ρωτούν, να τους λέτε να συμβουλεύωνται τους  Πνευματικούς τους και να κάνουν υπομονή να δούν πώς θα ενεργήση η Εκκλησία,  γιατί πολλοί κάνουν ερωτήσεις, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τις απαντήσεις . Αφού  ξεκάθαρα τα γράφω στο φυλλάδιο «Σημεία των καιρών», ας ενεργήση ο καθένας  ανάλογα με την συνείδησή του. Βέβαια μερικοί είπαν: «Έ, αυτά είναι μια γνώμη ενός  καλογήρου· δεν είναι η θέση της Εκκλησίας». Εγώ όμως δεν είπα δική μου γνώμη ,  αλλά διατύπωσα απλά τα λόγια του Χριστού , του Ευαγγελίου, γιατί την δική μας  γνώμη πρέπει να την υποτάσσουμε στο θέλημα του Θεού, που εκφράζεται μέσα στο  Ευαγγέλιο.  Άλλοι,  τα  αντίθετα  από  όσα  λέω ,  λένε  ότι  τα  είπε  ο  πατήρ  Παΐσιος.  Μερικοί πάλι που τα ακούν, αφού είναι τόσο σοβαρά θέματα, δεν ρωτούν αν είναι  έτσι, αν πράγματι τα είπα, αλλά τα πιστεύουν. Εγώ δεν φοβάμαι· τα λέω έξω από τα  δόντια. Έρχονται στο Καλύβι, πετάν εξάρια στο κουτί. Καλά αυτά, τέλος πάντων! Μια  μέρα πέταξαν μια πινακίδα έξω από την πόρτα… Νόμιζα ότι ήρθε κάποιος, δεν με  βρήκε και έγραψε «απουσιάζει», για να το δη και κανείς άλλος. Κοιτάω μετά, τί να δώ!  Είχε  μια  βρισιά!  Τέτοια  βρισιά  δεν  είχα  ακούσει  ούτε  κοσμικός.  Θα  φάη  ένα  σκούπισμα όλη αυτή η κατάσταση, αλλά θα περάσουμε μια μπόρα . Ο κόσμος έχει  ξεσηκωθή, και εμείς πρέπει να ξεσηκωθούμε με πολλή προσευχή.  Άλλοι ενδιαφέρονται για το θέμα των ταυτοτήτων, άλλοι το εκμεταλλεύονται  και  δημιουργούν  προβλήματα.  Η  Εκκλησία  πρέπει  να  πάρη  μια  θέση  σωστή . Να  μιλήση, να εξηγήση στους πιστούς, για να καταλάβουν ότι, αν πάρουν την ταυτότητα,  αυτό θα είναι πτώση. Συγχρόνως να ζητήση από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι  υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Αν η Εκκλησία λάβη μια θέση σοβαρή και σεβασθούν  την ελευθερία των πιστών και όποιος θέλει θα βγάλη νέα ταυτότητα, όποιος θέλει θα  έχη την παλιά, τότε θα την πληρώσουν μόνο μερικά γερά καρύδια, γιατί οι άλλοι θα  τους πηγαίνουν κόντρα. Ο πολύς κόσμος θα κάνη την δουλειά του. Όσοι θα θέλουν  να εξυπηρετηθούν θα έχουν την νέα και οι άλλοι οι καημένοι, οι ευλαβείς, θα έχουν  την παλιά ταυτότητα και θα τους ταλαιπωρούν.  Τώρα, αφού ο υπουργός υποσχέθηκε να μη βάλη το 666 στις ταυτότητες ούτε  ορατώς  ούτε  αοράτως,  και  αυτό  κάτι  είναι .  Θα  κάνουμε  υπομονή,  θα  δείξουν  τα  πράγματα. Και μόνον που λένε ότι δεν βάζουν το 666, είναι κάτι . Αρνούνται και οι  ίδιοι. Ας δούμε τελικά τί θα βάλουν. Μέχρι που να κυκλοφορήσουν οι νέες ταυτότητες,  μπορεί να ᾿ρθή και η οργή του Θεού. Ύστερα, δεν είναι ότι σε είκοσι τέσσερις ώρες θα  πρέπη να βγάλουν όλοι ταυτότητες. Ας βγουν οι πρώτες· θα εξετασθούν καί, αν βγή  ψεύτης  ο  υπουργός ,  θα  είναι  δίκαιος  ο  αγώνας.  Αν  τώρα  συνεχίσουμε  τις  διαμαρτυρίες, εκείνοι θα πούν: «Νά, αυτοί δημιουργούν ταραχές . Ενώ δεν τίθεται  θέμα, φωνάζουν και διαμαρτύρονται». Το σκυλί , αν είναι καλός φύλακας, γαυγίζει ,  όταν έρχεται ο κλέφτης. Όταν ο κλέφτης φύγη, σταματάει. Αν συνεχίση να γαυγίζη,  τότε δεν είναι καλός φύλακας.  – Γέροντα, είπαν ακόμη, επειδή έχουμε ανεξιθρησκία, να μην αναγράφεται το  θρήσκευμα στις νέες ταυτότητες.   – Ναί , αυτούς δεν τους ενδιαφέρει , εμένα όμως με ενδιαφέρει , γιατί είναι η  ταυτότητά μου. Γράφει από που είμαι και τί είμαι. Αν δεν μπή το θρήσκευμα, θα  δημιουργηθούν  προβλήματα.  Θα  πάη  λ .χ.  ένας  στο  γραφείο  γάμων.  Αν  λέη  η  ταυτότητα «Ορθόδοξος» – άσχετα πόσων καρατιών είναι –, εντάξει . Αν όμως δεν  γράφη το θρήσκευμα, πώς θα του δώσουν άδεια γάμου; Για την Εκκλησία αυτό είναι μπέρδεμα. Αν πάλι μπή το θρήσκευμα προαιρετικά , θα είναι και σαν ομολογία. Η  Ευρώπη είναι Ευρώπη. Εδώ είναι διαφορετικά.
Ύπουλος τρόπος εισαγωγής του σφραγίσματος 
Σιγά‐σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα  προχωρήσουν  πονηρά  στο  σφράγισμα.  Με  διάφορα  πονηρά  μέσα  θα  κάνουν  εκβιασμούς, για να δέχωνται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα  στριμώξουν τα πράγματα και θα πούν: «Μόνο με τις κάρτες θα κινήσθε· τα χρήματα  θα καταργηθούν». Θα δίνη κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζη, και ο  καταστηματάρχης  θα  παίρνη  τα  χρήματα  από  την  Τράπεζα .  Όποιος  δεν  θα  έχη  κάρτα,  δεν  θα  μπορή  ούτε  να  πουλάη  ούτε  να  αγοράζη .  Από  το  άλλο  μέρος  θα  αρχίσουν να διαφημίζουν «τό τέλειο σύστημα», το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ με το  666  στο  χέρι  ή  στο  μέτωπο ,  που  δεν  θα  διακρίνεται  εξωτερικά.  Συγχρόνως  στην  τηλεόραση θα δείχνουν ότι ο τάδε πήρε την κάρτα του τάδε και του πήρε τα χρήματα  από την Τράπεζα και θα λένε συνέχεια: «Πιό σίγουρο είναι το σφράγισμα με ακτίνες  λέιζερ  στο  χέρι  ή  στο  μέτωπο ,  γιατί  μόνον  ο  κάτοχος  ξέρει  το  νούμερό  του .  Το  σφράγισμα είναι το τελειότερο σύστημα. Ούτε το κεφάλι μπορεί να πάρη ο άλλος  ούτε το χέρι ούτε το σφράγισμα το βλέπει». Γι᾿ αυτό αφήνουν τώρα τους ληστές, τους  κακοποιούς, να οργώνουν. Δεκαπέντε Κελλιά λήστεψαν εκεί γύρω στις Καρυές. Έναν  τον  σκότωσαν,  για  να  τον  ληστέψουν .  Έτσι  θα  βρη  τότε  ευκαιρία  ο  καθένας  να  καταπατήση και να πάρη ό,τι θέλει. Ας πούμε, αν θέλη να καταπατήση ένα χωράφι,  θα πη ότι ήταν δήθεν του παππού του ή ότι το είχε νοικιάσει κάποτε για βοσκοτόπι,  οπότε άντε να βρής άκρη. Θα πούν μετά οι αρμόδιοι : «Δυστυχώς δεν μπορούμε να  τους  ελέγξουμε·  ο  έλεγχος  μόνο  με  το  κομπιούτερ  μπορεί  να  γίνη»,  και  θα  προχωρήσουν στο σφράγισμα. Θα χτυπάη μετά το κομπιούτερ, θα βλέπη αν είσαι  σφραγισμένος, για να σε εξυπηρετήση ή όχι.  Τα τριάμισι χρόνια18 θα είναι δύσκολα και θα την πληρώσουν μερικοί που δεν  θα συμφωνήσουν με αυτό το σύστημα. Γιʹ αυτούς όλο και κάποια αιτία θα βρίσκουν  και θα τους κλείνουν στην φυλακή. Μετά έναν χρόνο θα τους πηγαίνουν σε άλλη  πόλη για ανακρίσεις, για να περάσουν από άλλο δικαστήριο· από την μια πόλη στην  άλλη. Ύστερα θα πούν: «Μάς συγχωρής, είσαι αθώος. Αν ήσουν σφραγισμένος, θα το  ελέγχαμε σε ένα λεπτό. Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τον έλεγχο».   – Γέροντα, θα μπορούν να επιβάλουν με την βία το σφράγισμα;   – Μέχρι εκεί η… ευγένειά τους δεν θα φθάση! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα  είναι… Ευρωπαίοι . Θα δείξουν ανωτερότητα. Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους ,  αλλά δεν θα μπορή να ζήση ο άνθρωπος, αν δεν έχη το σφράγισμα. Θα λένε: «Χωρίς  το σφράγισμα ταλαιπωρείσθε! Αν το δεχόσασταν , δεν θα δυσκολευόσασταν». Ούτε  χρυσά νομίσματα ούτε δολλάρια, αν έχη, θα μπορή να τα χρησιμοποιή. Γιʹ αυτό, αν  φροντίση κανείς να ζη από τώρα απλά, λιτά, θα μπορή να ζήση εκείνα τα χρόνια. Να  έχη κανένα χωραφάκι, για να μπορή να καλλιεργήση λίγο σιτάρι, πατάτες. Να βάλη  λίγα ελαιόδενδρα, και τότε με κανένα ζώο, καμμιά κατσίκα, λίγες κόττες θα μπορή να  αντιμετωπίση τις ανάγκες της οικογενείας του . Γιατί και προμήθειες να κάνης , δεν  ωφελεί  πολύ,  αφού  και  τα  τρόφιμα  δεν  κρατούν·  χαλούν  γρήγορα .  Φυσικά,  το  στρίμωγμα θα διαρκέση λίγο, τρία‐τριάμισι χρόνια19. Θα συντομευθούν οι ημέρες για  τους εκλεκτούς20. Δεν θα καταλάβουν πότε θα περάσουν . Ο Θεός δεν θα αφήση  αβοήθητο τον άνθρωπο.   – Γέροντα, σʹ αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβη ο Χριστός;   –  Ναί .  Εδώ ,  βλέπεις ,  σε  έναν  αδικημένο  που  έχει  καλή  διάθεση ,  επειδή  δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία , ο  Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη  κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του  αντιχρίστου σατανά. Θα φάη μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν  όλα τα έθνη και θα έρθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα  δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του. Θα αφήση το πλάσμα Του  ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα  χέρια του Αντιχρίστου. Θα επιστρέψουν στον Χριστό και θα έρθη μια πνευματική  γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια. Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την  επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πώ. Ο λογισμός  μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθη ως Κριτής, αλλά  μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα  επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το  κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά. Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Έξω τα  λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να  τους πής για τον Χριστό! Έτσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη21  και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο. Άλλο Κρίση , άλλο μία  επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
Σφράγισμα ίσον άρνηση 
Ενώ  ξεκάθαρα  ο  Ευαγγελιστής  Ιωάννης  αναφέρει  στην  Αποκάλυψη  για  το  χάραγμα22, μερικοί δεν καταλαβαίνουν. Τί να τους πής; Ακούει δυστυχώς κανείς ένα  σωρό  ανοησίες  του μυαλού  από  ορισμένους  σημερινούς «Γνωστικούς».  Ένας  λέει:  «Εγώ θα δεχθώ την ταυτότητα με το 666 και θα βάλω και έναν σταυρό». Άλλος: «Εγώ  θα δεχθώ το σφράγισμα στο μέτωπο και θα κάνω και έναν σταυρό στο μέτωπο…» και  ένα σωρό παρόμοιες ανοησίες. Νομίζουν ότι θα αγιασθούν με αυτόν τον τρόπο, ενώ  αυτά είναι πλάνες. Ένας δεσπότης μου είπε: «Εγώ εκεί που θα υπογράψω θα βάλω  δίπλα έναν σταυρό. Δεν Τον αρνούμαι τον Χριστό, απλώς εξυπηρετούμαι». «Εντάξει,  του λέω, εσύ είσαι δεσπότης και βάζεις στο όνομά σου λόγω ιδιότητος έναν σταυρό· ο άλλος είναι αρχιμανδρίτης και βάζει και αυτός λόγω ιδιότητος έναν σταυρό. Ο κόσμος  τί θα κάνη;». Το βρώμικο δεν αγιάζεται. Το καθαρό νερό δέχεται την Χάρη και γίνεται  αγιασμός.  Τα  ούρα  δεν  γίνονται  αγιασμός .  Η  πέτρα  με  θαύμα  γίνεται  ψωμί .  Η  ακαθαρσία δεν δέχεται αγιασμό. Επομένως , ο διάβολος , ο Αντίχριστος , όταν είναι  στην ταυτότητά μας ή στο χέρι ή στο μέτωπό μας, με το σύμβολό του, δεν αγιάζεται,  αν βάλουμε και έναν σταυρό. Έχουμε την δύναμη του Τιμίου Σταυρού , του Αγίου  Συμβόλου, την θεία Χάρη του Χριστού , μόνον όταν διατηρούμε την Χάρη του Αγίου  Βαπτίσματος, με το οποίο απαρνούμαστε τον σατανά, συντασσόμαστε με τον Χριστό  και  δεχόμαστε  το  άγιο  Σφράγισμα·  «Σφραγίς  δωρεάς  Πνεύματος  Αγίου».  Βλέπεις ,  προχωράνε με μια λογική… Θα βάλουν δίπλα έναν σταυρό, και εντάξει ! Και ενώ  βλέπουμε ότι ο Απόστολος Πέτρος εξωτερικά αρνήθηκε τον Χριστό, αλλά και αυτό  ήταν άρνηση23, αυτοί αρνούνται το άγιο Σφράγισμα του Χριστού που τους δόθηκε στο  Άγιο Βάπτισμα, με το να δέχωνται την σφραγίδα του Αντιχρίστου, και λένε ότι έχουν  μέσα τους τον Χριστό!!   – Γέροντα, αν κάποιος δεχθή το σφράγισμα από άγνοια;   – Από αδιαφορία θα είναι. Τί άγνοια, όταν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα; Και  να μην ξέρη κανείς , πρέπει να ενδιαφερθή , να μάθη . Αν πούμε ότι δεν ξέραμε , γιʹ  αυτό δεχθήκαμε το σφράγισμα, θα μας πη ο Χριστός: «Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του  ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;»24. Έστω  και  εν  αγνοία  του  να  σφραγισθή  κάποιος,  χάνει  την  θεία  Χάρη  και  δέχεται  την  δαιμονική ενέργεια. Βλέπεις, το παιδάκι στο Άγιο Βάπτισμα, όταν ο ιερεύς το βουτάη  στο νερό, λαμβάνει το Άγιο Πνεύμα, χωρίς εκείνο να το ξέρη και μετά κατοικεί μέσα  του η θεία Χάρις.

Αγ. Παϊσίου Αγιορείτου:    ΛΟΓΟΙ  Β’  «Πνευματική Αφύπνιση»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια